Detalii despre divorțul anului

Anamaria Prodan Reghecampf este fără doar și poate una dintre cele mai cunoscute femei atât la nivel național, cât și internațional. Cu un nume titrat de zeci de ori pe reviste și site-uri, care îi elogiază performanțele în fotbal și în business, impresara, care a reușit să-și construiască un imperiu prin muncă și forță, își lansează cartea “Da, sunt cea mai buna! O viața plină de fotbal și performanța orișiunde.

Cartea imprimă în paginile sale cele mai importante evenimente din viața sa, toate reușitele, dar și lecțiile pe care orice femeie puternică trebuie să le știe! Anamaria Prodan Reghecampf își lasă amprenta asupra a tot ce înseamnă muncă, dedicare și succes, pentru că ea este dovada vie a faptului că există oameni care “s-au născut să fie învingători”, așa cum ea este! Tot aici vorbește și despre familia ei fără oclișuri:

„(Laurențiu Reghecampf, n. red.) Mi-a povestit despre copilul lui, pe care l-a luat apoi de acasă și ne-a pus să stăm față în față, cunoscându-l astfel pe Luca de când avea patru ani și jumătate. Eu i-am vorbit despre cele două fetițe din prima căsătorie (…). Mi-a plăcut Luca din prima secundă și ne-am lipit unul de altul, ceea ce ne-a atras numai rele, și mie, și lui, pentru că mama lui s-a simțit obligată să se răzbune pe conexiunea asta rapid stabilită”, povestește Anamaria Prodan în cartea ei.

De asemenea, site-ul strictsecret.ro prezintă o anchetă detaliată despre divorțul celor doi, pe care vă invităm să o citiți.

Lasă un comentariu